Осінній
перегляд робіт здобувачів освіти 1 курса за
професією
«Живописець. Флорист» у Державному навчальному закладі «Запорізьке
вище професійне училище»
методичної комісії художнього напряму
Навіщо потрібні перегляди?
Ця форма
роботи сприяє найшвидшому поглибленню навчання, розширенню умінь, розвитку
творчих навичок у учнів живописців. Дозволяє швидко навчитися відпрацьовувати
навички рисунка, живопису та збору матеріалу за композиційними завданнями.
Виконані роботи аналізуються та оцінюються провідними педагогами, професійними
художниками, членами Національной спілки художників України, і надалі разом із
навчальними картинами виставляються на підсумковому перегляді. Перегляди є
найкращою формою перевірки рівня знань та практичних навичок здобутих за час
навчання. Вони дозволяють дати аналіз та можливість оцінити здатність учня,
його розвиток у художній освіті.
8 листопада у групі №10 за професією «Живописець. Флорист» пройшов другий
перегляд, який підбив підсумок творчої діяльності здобувачів освіти 1 курсу. Виконані за місяць постановочні
роботи за програмою та домашні завдання були виставлені за такими предметами:
«Живопис», «Рисунок», «Технологія виконання художніх робіт».
На перегляді була присутня адміністрація навчального закладу – директор,
його заступники, голова методичної комісії художнього відділення та викладачі художнього відділення. Переглядом
керував провідний викладач-методист з предметів образотворчого мистецтва
Прокоф'єв Євген Олександрович: «Я намагаюся у учнів на першому курсі
акцентувати та приділяти увагу розвитку культури широкого бачення живописної
натури, почуття краси та гармонії кольору, а також безпосередності його
сприйняття. Розвиваю вміння працювати відносинами, заохочую любов до етюду та
замальовки. Ставлю такі завдання, щоб розвивалося вміння бачити колір у
динаміці, русі. Знаходити об'ємно-пластичну кольорову побудову форми, залежно
від освітлення тонового оточення та просторового становища предметів у
перспективі. Так як надалі будуть завдання складніші, в яких потрібно вміння
правильно сприймати кольорово-тональну єдність натури залежно від освітлення, а
також передавати індивідуальне сприйняття колориту натурника, що позує в
портреті, його характерні колористичні якості».
Свої роботи представила група із 30 осіб. Учням було досить складно
виконувати завдання, оскільки з середини жовтня навчальні заклади перевели на
дистанційне навчання. Внаслідок чого група виконувала більшість завдань
самостійно вдома, паралельно консультуючись із викладачами.
Чимало
представлених робіт було виконано на високому професійному рівні, а із
загальної кількості 30% здобули високий бал.
Всім присутнім сподобався перегляд, керівництво було задоволено
результатами, оскільки гідно оцінило самостійну та непросту роботу здобувачів
освіти над своїми роботами в умовах дистанційного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар